Thursday, November 28, 2013

Ду'а- сүсэгтэн олны хамгийн хүчтэй багаж зэвсэг (хоёрдугаар хэсэг)

Зовлон зүдүүр бэрхшээлтэй тулгарсан үед
"Has -bi -yal-laa-hu wa
ni'- mal wa-keel".
(Аллах бурхан надад хангалттай хүрэлцээтэй ба ганц тэр хамгийн сайн туслагч минь).
Унтахынхаа өмнө
"Allahumma bismika
amuutu wa ahyaa".
Аллах бурхан минь, Таны нэрээр үхэж таны нэрээр дахин амилна.

Өглөө сэрсэний дараа
"Alhamdulillaahillazi
ahyaanaa ba'da maa
amaata-naa wa
ilaihinnushuur".
Бүх магтаал Аллах бурханд, үхлийг өгсний дараа ахин амь оруулсан түүндл бид бүгд буцаж очно

Аллах бурханд талархахад:
"Yaa rabbil lakal"hamdu
kama yanbaghii lijalaali
wajhika, wa'aziimi
sultaanik."
Эзэн минь, чиний сүр жавхлан хүч чадлын агууг магтан ерөөе
Бусдад талархахад

"Jazaakallaahu khairaa."
Аллах бурхан чиний ачийг хариулаг.
Эцэг эхдээ зориулсан ду'а
"Rabbighfir lii wa
liwaalidayya wa
lilmu"miniina yauma
yaquumul'hisaab,
Rabbirhamhumaa kamaa
rabbayaanii shaghiiraa."
Эзэн минь, намайг, миний эцэг эх, мусулманчуудыг нөгөө амьдралд өршөөж хайрла. Эзэн минь, намайг бага байхад тэжээсэн тэдэнд хишиг буян хайрла
Сурах, судалхынхаа өмнө унших дуа
"Allaahumma infa'nii
bimaa 'allamtanii
wa'allimnii maa
yanfa'unii."
Эзэн минь, надад юу зааснаа хэрэгцээтэй болго, надад хэрэгтэй эрдэм мэдлэгийг сурга
 Эрдэм мэдлэгтэй хүн болход унших дуа
"Rabbi Zid-Nee 'iL-Maa"
Эзэн минь эрдэм мэдлэгийг минь дээшлүүлж өг

Шалгалт шүүлэг, сурвалжлагад орохынхоо өмнө 99 удаа(амжилт авчирна)
Ya Rabbal 'alameen inni a'saluka khayra hadhal yaum wa nasrika wa noorika wa barakika
Бүх ертөнцийн Эзэн минь, энэ өдөр танаас сайн сайхан ,тусламж, ивээл, гэрлийг гуйя
Анхаарал төвлөрүүлхэд тустай дуа

"Salla-l-laahu alaa Muhammad wa aal-e Muhammad. Allahumma inni as'aluka yaa mudhakkira-l khayr wa faa'ilahu wa-l-aamimira bihi dhakir-ni maa ansaani-hi-shaytan."

"Аллах бурханы ивээл Мухаммед болон түүний залгамжлагч үр удамд байг. Ззөвийг үнэнийг зааж өгч  тушаадаг Бурхан минь,сатааны надад мартуудхыг хичээж буй тэр зүйлсийг сануулж байгаач "


No comments:

Post a Comment